Monday, July 27, 2009

aku cuba ..~

bismillah.

Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah


dua-tiga minggu ni macam2 masalah yang melanda T_T ujian datang bertimpa-timpa,
kita selalu bagi nasihat kat kawan2 supaya "sabar!" tapi bila diri sendiri dilanda ujian,susah btol nk pujuk hati supaya "sabar!" ..

alahai hati~
hati.hati.hati.hati.hati. kalau baik+beriman hati kita,baeklah segala-galanya.

.pengorbanan.

yeah! dlm hidop kita ni mesti banyaaaaak berkorban,berkorban utk dpt Redha ALLAH ..aku masih dalam proses berkorban mninggalkan benda2 lagha yg TIDAK disukai Allah subhanahuwataala.

aku sedang cuba..

>meninggalkan fs,ms,tagged yg membawa kemudharatan kpd hati aku.
>membelanjakan duit yg diberikan parents aku ke jalan yg betul~bukan shopping sakan..
>mngurangkan penggunaan internet
>kurangkn berkata-kata mnde2 lagho..
>berusaha sgt2 menutup aurat..yerghh ni plg ssh aku nk buat..tatau nape..

No comments: