Tuesday, February 9, 2010

what happen? mu seun ir in ji?

Random Post.

What happen?
:)

1st: I read a news about 1 student died horribly in accident. He/She (forgot) was riding a motorcycle and suddenly his motorcycle went out of control and hit the pembahagi jalan. His body position was just ergh -_- I cannot imagine that (ngeri!). It just like you are bending a plastic ruler, and cracked bone is everywhere. Kesian kat dia, innalillah. Macam mana pengakhir hidup aku nanti? Wallahua'alam~

2nd: Aku mengalami sedikit kemurungan disebabkan lambakan kuiz,exam dan assignment yang sangat berlambak! ~_^ eish! Terlalu penat minggu ni sampaikan badan jadi sengal2, tak larat, lenguh2 dan sebagainya. Tidur pun xmenentu. Tambahan pula, latihan silat yang semakin ketat dan padat *_*

3rd: I am so worried about my becoming Law mid- test, because cases I haven't understand yet and too much things that we should memorize :( it is okay then since I still have time to catch up them. Semangat! Semangat! :D

4th: saya sangat berasa seronok kerana saya ade seorang kawan yg sangat helpful. Dia belajar dekat mesir sekarang, dia banyak tolong saya untuk memahamkan ape yang saya tak paham dalam subjek Usul Fiqh ( subjek ust Lutfi) :) katanya “ilmu milik Allah, saya just kongsi” .kalaulah 10 orang macam ni kat sekeliling aku, fuhh best best! Makin bersemangat nak study usul fiqh~

5th: Jumaat ni ade orang baik hati nak belanja KFC, and nak balik Umah! Weeho ^^ to all chinese Gong Xi Fa Coi ~!

Chalga yoh !! (",)

No comments: