Wednesday, September 29, 2010

salah ke tak makan sayur?

sayur. harini nak bebel pasal sayur je. kenape? sebab tqa tak makan sayur (yg berwarna hijau sahaja) wakaka. one secret revealed. no big deal pon kan? kan? ade korang kisah ke tqa tak makan sayur? ade. memang ade orang kisah. siapa? mereka² yang hidup sekeliling tqa ni.

ayat-tak-boleh-tahan yang selalu tqa kena dengar,

weh asal tak makan sayur² tu, nanti tak sihat

lah tak makan sayur ke, meh bak sini

nape ko tak makan sayor ni, tak seimbang betol makanan ko


adeh penting sangat ke sayur tu? ade ke orang mati sebab tak suke makan sayor. yang tqa tau, dalam CSI season 8 episode 05, ade orang mati sebab makan sayur ok disebabkan eColi.

eeeiw mereka hijau

nak kate tqa tak tinggi sebab tak makan sayor, tqa lagi tinggi dari korang. nak kata tak sihat, hidop je lagi sampai sekarang *alhamdulillah*. nak kata kulit tak licin, korang nye kulit licin sangat ke. haha so ape je kelebihan kamu² yang makan sayor tu?

jadi, silalah lah jangan perlekehkan saya dan golongan² yang tak makan sayor ni. kasihan kami. jangan salahkan kami. mane boleh paksa² kalau paksa korang makan benda yang korang tak suka ape perasaan korang marah kan kan. *hish emo plak*

jadi, bukanlah niat ku untuk membenci makhluk² hijau tersebut. dah tak suke, jangan pakse ok. hehe :D

ok bai~

15 comments:

kata kila said...

haha.kila pun x mkn sayur ;P

tqa.awesome said...

yes kila, kite same!

Fello Ariza said...

kalo fell memilih gak sayur mane 1 yg nk dmakan..huhu

amir07_johor said...

tapi ssayur nampak sedap.... rugi tak cuba

reiznuzz said...

sy pun xmkn syur sgt kak..
Mse blaja topic salad,sy buang je..
Mula2 ingt nk mkn,mcm kambing je mkn syur je..
Haha.
Sy dak uitm ganu.
Culinary arts.

reiznuzz said...

sy pun xmkn syur sgt kak..
Mse blaja topic salad,sy buang je..
Mula2 ingt nk mkn,mcm kambing je mkn syur je..
Haha.
Sy dak uitm ganu.
Culinary arts.

zacky ~786~ said...

hahaa aPA da...~~
sayuR baik utk ksihtan kotww..
suka tak suka.. mAKhluk hiJau nie la byk khasiat tok bdn... ;)

Lya Colours said...

sup sayur bagus untuk diet
hhihihihi

Lya Colours said...

sup sayur bagus untuk diet
hhihihihi

tqa.awesome said...

@amir07_johor
da cube tapi still xsuke :p

tqa.awesome said...

@reiznuzz
wow. lagi best, budak cullinary xmakan sayor. keh3. xpe2 samela kite :p

tqa.awesome said...

@zacky ~786~

T__T yela encik zacky

tqa.awesome said...

@Lya Colours
diet? oh really? hehee

ubi said...

hahah..xmakan sayur upanya...
tapi coleslow mkn an..hehe..tu kire sayur ar

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

Sertailah Kelab Anti Sayur (KAS) http://www.facebook.com/kelabantisayur