Monday, January 4, 2010

cuti-cuti selangor.

tarikh: 5 Januari 2010
masa: 4.00 pm
tempat: F5-8 nilam court

Sudah dua minggu sem 2 dibuka. seronok sangat sebab most of my lecturers best best kot. Belum pernah mengantuk lagi dalam kelas ;D

new year haritu aku balik rumah. kalau balik rumah tu tau jelah kan. berjalaaan je keje. ke sana, ke sini. suka! suka! then nak kongsi la sikit kan mane aku pergi.

JUMAAT (1 january)


aku dengan miza and hasanah, both of them are my schoolmates. kitorg pergi Putrajaya. haha. ni terpengaruh dengan budak laki la ni. saje- saje nak melawat kawasan Putrajaya kot.mmg tak ade niat pon nk climb that wall.huh?
wall climbing. just jalan-jalan.
seronok!!

kalau dari Usim, mungkin lagi dekat kot. ikot jalan nk ke sepang tuh. then cari je sign board nk ke putrajaya. on the way tu, korg akan nampak sign board ke "Taman Cabaran" .. kira nya jalan belakang nak ke putrajaya kot. dekat jeh.
and sampai 10 jan ni, wall climbing tu FREE jeh. after that kne bayar RM30.

SABTU ( 2nd January)



Family aku pergi picnic dekat Janda baik ;) dekat lah juga dari selayang tu. ikot highway nak ke Genting Highland, nanti jumpa simpang nak ke Janda Baik. Best kot. teringat masa sekolah rendah dulu. join pengakap so selalu la pergi camping2 ni. pernah juga pergi Janda Baik tu. Best! Tapi kena pandai pilih port lah, btw air sangat sejuuk ;DD
dari kul 10.30 sampai pukul 3ptg kot aku berendam. nikmat! haha.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jumaat ni ada rancang2 dengan zarina nak pergi jalan-jalan. tak tahu lagi la dekat mana. kereta pon tak ade. haha~ hopefully jadi lah kan.

So after this no more 24/7 online. tolonglah malaysia, aku taknak hidop aku dihabiskan dengan facebook jeh. aku nak berjalan ke serata dunia.wahh!


psst: Post agak skema.

No comments: