Tuesday, January 5, 2010

seorang.

Boleh tak aku nak hidup sorang-sorang je?

Boleh tak kalo..
Takde orang kenal aku?
Takde orang nak sakit hati dengan aku?
Takde orang nak terasa dengan aku?
Takde orang yang sayang kat aku dan tiba-tiba tinggalkan aku?
Takde orang nak gaduh2 dengan aku?
Takde orang nak benci aku?
Takde orang yang tak hargai aku?
Takde orang yg tak percaya kat aku?
Takde orang yang membebankan aku?
Takde orang yang menyusahkan hidup aku?

Jawapan nye tak boleh la tqah sebab semua ni salah satu ujian daripada Nya. Supaya ko sentiasa kembali kepada Nya sebab benda2 ni lah yang akan buat ko resah dan bila hati resah, kita baru akan mengingatiNya.

Allah tak nak ko lupakan Dia.
;(

semoga hari esok lebih baik dari hari-hari sebelumnya. Ya Allah permudahkan lah urusan hambamu. ;( ;(

2.09 AM 6th of January 2010.
I cannot sleep.

3 comments:

ini q i L L said...

moge2 tabah. org sekeliling penting utk pengalaman jugek. ;)

tqa said...

thnx kak qill ;DD

nusana nosa said...

sadis ayt..
kdg2 aq pon t'pk cm2..
ahhhhhhh~
indahnya idop~
he3~