Wednesday, May 5, 2010

berjuang untuk menghadapi paper terakhir !!


yaapppayii!

hehe.bosan nye bile bace muamalat sorang-sorang, dok kat F5-8 ni pon sorg2, makan sorg2, tgk movie sorang2. itu ler keje aku dari pagi tadi. haihh. semua sorang2.memang idop bujang leh.

heh.ditambah plak dgn slide ICT yg besar gabak nih


urghh~

ha sempat lagi wat voice call dgn sara.kikiki :D
honto desuka?
jaa-neh!




1 comment:

SaRaH_AdiBaH said...

oooh.....sbb tu ke ggu sarah eh...isk2...!!!!!

besar gler lah kot ur slides tu tshy...patut lah dah xperlu buku..hehe