Wednesday, July 7, 2010

padat.mampat.ketat. bhahaha

ni dia subjek-subjek mengancam untuk sem depan, tengok pon dah rase nak muntah sebaldi.hadoi.


yang blogspot tu, tqa sendiri tambah. bukti betapa tegarnya tqa dengan blogspot sekarang ni.hehe.btw, nampak tak betape padat nye hari isnin&selase. excuse me? masih ade ruang nak bernafas tak agak agak??


ha yang ni lagi best. yabedabedooo! jumaat takde kuliah. tapi jadual tutorial tak keluar lagi. heleh kalau ade tutor hari jumaat pon, macam lah tak biasa, bodek ler. tukar hari lain. tu kerja-kerja En zarkashi. okie dokie. cik tqa, sile berusaha ye! dapatkan "anugerah prof samad" kali ni ya!

walau padat mane pon jadual tqa sem ni, ingat lah,"PADAT DAN TUNTAS, ANDA PASTI SKOR"

6 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

anugerah prof samad??
ape tuh??
xpernah dgr pon.. o_0

tqa said...

supposedly anugerah dekan kan.
tp dekan kite tu kan hebat cket.

NuSaNa NoSa 91 said...

wahai cik tsyai..
nak dpt 1st class degree, berapa ea??

tqa said...

dunno lah.
3.7 and above i guess.

SaRaH_AdiBaH said...

insyaALLAH, PADAT DAN TUNTAS, ANDA PASTI SKOR..hehe..mcm motto tuition plak..

tqa.awesome.lagendary said...

eh tu bukan motto iklan ape tah.
haha.
ouhh! paper skor kot.
i think