Tuesday, July 6, 2010

yeay! saye dapat 'muka' baru.

cube teka, dalam banyak² tempat, tempat ape yang korang boleh jumpe banyak pasangan pengantin baru? 5 saat dari sekarang .....(tik tok tik tok).......... preeet!tamat². tqa tau mesti korang tak sempat jawab punye. jawapannya jeng jeng jeng JPN. BUKAN jabatan Peguam Negara ye.

nak pergi renew IC .akhirnya dapat juga bertukar ke wajah sebenar. eeeei cukuplah 8 tahun, iye 8 tahun ye tqa bawa IC tu ke hulu ke hilir. tak sanggop dah. takpe simpan buat kenangan je, kenangan berfesyen tudung bulat² .eiiii

okay berbalik kepada kisah pasangan pengantin tadi. hi hi hi *excited* .ramai la pasangan india ke cina ke korea ke yang bermuka-muka nebes, cuak. yelah nak kawen kan. macam² fesyen pengantin ade tadi. tapi best la pulak tengok. uh uh uh. "ohh mama, saya mahu kawen "(gedik melampau lah kau tqa)

lagi 2 minggu tqa dapat lah IC baru tu. nebes nye, macam mane la gambar kali ni. kalo tak serupa Siti Nurhaliza juga kali ni, sumpah tqa nak hilangkan bakar IC tu, buat baru. haha



psst: Hot fm pasang lagu Sorry Sorry tadi, rase terharu sampai nak nangis T_T

4 comments:

Mawar_berduri said...

Owh..sonok la Tiqa tukar IC baru...da tak de la gambar ala2 adik2 hingusan...hihihi

tqa said...

haha tahu xpe.
seriously lega gile.
akhirnye dpt gk curi mase gi tukar IC
:p

cZar_iNa said...

hai KAK tqaaaa~huwahaha

eh,ADIK ina pelik lah.perlukah wajah siti di situ??hik3.

btw.ADIK ina windu lah wajah KAK tqa yg dulu.cute gituh~ooppss..ternampak.hik3

tqa said...

arghh!!
xpe xpe.
memori ko akan terpadam ditelan masa.
ko takkan ingat dah muke aku yg tu.
ceyttt ^__^