Friday, April 9, 2010

aku rase nk tulis, aku tulis!

ape daa. lagi 10 hari kot nak exam dan aku? memang xbersedia. ehh! aku tahu la, kalau aku cakap aku tak bersedia, memang aku confirm tak bersedia. Pernah sekali je kot aku rase yakin gile nak jawab exam iaitu 2nd Semester tamhidi, mase tu memang aku yakin gila aku boleh jawab. Dah kalau aku cakap yakin, memang yakin lah. alhamdulillah dapat result best mase tu.

Ok fine. sekarang macam mane ni? eei!Banyak gile tak cover lagi, dan paling penting, buku muamalah aku tak ade lagi!! wee~ beli buku untuk exam je? sangat tak bagus yer tqah fadzil. ohh yeah, slide ICT pon satu pon aku tak photostat lagi. sangat tak guna yer aku sem ni.

Ditambah lagi dengan masalah-masalah hati yang tah ape-ape la.tolonglah weeyhh. Just let it go! (kata-kata miss Fadhlina Alias) and "alaa biarlah, ko takleh masuk dengan dia, ko jauhkan la diri dari dia" (kata-kata Czar). Ohkayy. Forget about HER.

Now, silat. aku sedih sesangat kerana terpaksa break dengan silat. ohh silat, I have to lah. aku sudah tidak larat.akhirnya aku mengalah ! byebyee silat ku and bye bye MASUM. sayonara~

NOW. sila bersedia untuk exam. last and final touch! ganbatte ne ^_^ ..

attention: sila lah jangan2 nak cari pasal ke, nak emo2 dengan aku ke, nak moody2 dengan aku ke time-time macam ni, aku takk layann and paling teruk pon, aku sepak je nanti. Please don't make chaos now. Not NOW!~!!

Adioss. Annyong!

3 comments:

Saya Sarah said...

tshy!!!sarah pun tensen gak..nk exam ni lah, buku muamalat hilang secara ghaibnya..tertinggal kt dlm kelas mne2 kot yg ari kita present muamalat tu..huhu..jom kita potostat buku sapa2..khas utk exam.

tqa.awesome said...

xpe2 sarah.
hilang tu sbb Allah nk bg A++ la tu.
huk3.
jOm2x kite photOstat..~

Saya Sarah said...

amin2...