Tuesday, September 21, 2010

ape motif bagi esaimen belambak time raye?

ish banyak betol esaimen. ni semua yang terperap sejak cuti 2 minggu tu. bayangkan. nama pon CUTI raya .cuti, cuti lah. bukan nye dinamakan minggu "bawak balik esaimen dan semua kena siap bile balik nanti" uish panjang pulak name minggu tu. ah tapi yang penting sekarang, perlu ke esaimen belambak di beri time cuti raya?

ciss kalau cuti raya cina ke raya india boleh terima lagi.


ha sekarang dah pening kepale dah. semua keje nak minggu ni. "guys don't forget to submit your work this Friday ok" .."test on next Monday okay" "submit it this week, don't be late"

okay fine. dah name pon student ye? T___T sabar jela.

8 comments:

kata kila said...

ekeekekkila pun banyak keje lepas ni.arghhh

Rozana Kamal.. said...

hehe..saba2....sgt rindu time jadik student dulu...ee...hargailah wahai sista...skunk time keje lagik hampeh!!
nk sambong degree kene pk mcm2 lak tw..

muaz shukor said...

haha . baik duk kolej wat eseimen :)

Fello Ariza said...

asimen byak sbb dorg x bg kte hepi tme cuti..hihi

Fello Ariza said...

asimen byak sbb dorg x bg kte hepi tme cuti..hihi

Aretikz said...

Senang cari motif.. Sal asiment pun nak raya.. tu la dilepas kuar bebanyak.. ahakz..

dLa said...

gudluck wat asgment :D

tqa.awesome said...

:D
hehe. thnks guys