Monday, June 8, 2009

ohh my lovely RESULT!

finally! i g0t my result.hasil 1bln mnunggu akhirnya pak posmen sudi singgah rumah aku.lame sgguh nk dapat result ek!hmm.

and..guess what?i'm veryveryveryvery ..very happy with it.i mean my result lah.and ofcourse berSYUKUR bangat!alhamdulillah~ usaha 30% tawakkal 30% n 40% rezeki yg ALLAH nk bg.

so n0w,sape cakap org gagal akan slalu gagal.salah!salah! i know lah,my first sem result agak xbest tp aku puas hati je sbb nye mmg aku bermalas-malasan.haha.mmg xsedor diri masa sem 1 dlu.hadoii.igt ag,org stdy aku lepak2,tidor2,tgk movie,jalan2,,~

akhirnya..amek kaw!
3.21 yg aku dpt

ok Ok lupakan pasal sem 1 yg menghayat hati tuw! sem 2 aku?pen0h.padat.mampat.mantop?.sendat dengan aktiviti2 selain 'belajar'..haha! sem 2 lah aku SEBOK nak masok silat.even satu aktiviti tu aje yang aku join,mak aihh.busy nye kalah budak2 surau!kalah ketua aku [mansor] haha~

well.aku dah ckp,aku mmg kena busy kn diri kalau nak result mantop.klo xcye leh tgk kat post belajar dari kesilapan.

ape2 pon alhamdulillah lahh c0z ALLAH bg ksedaran kat aku.huhu.Dia bagi 3.82 utk sem 2 ni.s0,purata dua2 sem =3.52..inshaAllah cukop kot utk aku mohon biasiswa.xpyh la ssh kan mak ayah aku.huhu~thanx ALLAH!

hehe,btw..i'm s0 HEPI today.alhamdulillah.kawan2,klo nk dapatkn sesuatu kne la usaha yer.baru ALLAH nk bagi!